Telefonická komunikácia so zákazníkom

Späť na zoznam tréningov

Popis kurzu

  • zabezpečiť profesionálnu komunikáciu s klientom cez telefón
  • získať zručnosti pre efektívne vedenie hovoru, aktívnu komunikáciu s klientmi
  • vedieť riadiť telefonický rozhovor
  • vytvárať pozitívny dojem počas telefonického kontaktu

Obsah kurzu

Zásady úspešného telefonického kontaktu so zákazníkom

  • prelomenie ľadov! kľúčový začiatok rozhovoru
  • efektívne telefonovanie, časti telefonického rozhovoru
  • výhody a nevýhody telefonického kontaktu
  • špecifiká komunikácie cez telefón
  • poznanie možných chýb pri telefonovaní a predchádzanie im
  • verbálny a neverbálny prejav v telefóne (tempo, hlasitosť, …)

Techniky počúvania, aktívne počúvanie

  • parafrázovanie a sumarizácia ako nástroj aktívneho počúvania a overovania porozumenia
  • techniky kladenia otázok, typy otázok
  • motivácia partnera ku komunikácii počas telefonického kontaktu, typológia partnera
  • prejavy počúvania a empatie v telefóne
  • vhodné a nežiaduce výrazové prostriedky v telefóne
  • zvládanie záťažových situácií v telefonickej komunikácií

Videotréning telefonovania so spätnou väzbou

Individuálny plán rozvoja telefonických zručností

Poznámka k cene

V cene sú zahrnuté študijné materiály na tréning, obed formou donášky, občerstvenie počas tréningu, osvedčenie o absolvovaní.

Termín

Otvára sa podľa záujmu

Cena

250 € bez DPH/osoba

Miesto

Svetlá 10, 811 02 Bratislava I

Počet účastníkov

4 - 8

Časový rozsah

1 deň (9 - 16 hod.)

Cieľová skupina

Všetci zamestnanci prvého kontaktu, vrátane tých, ktorí robia v call centrách, na zákazníckych servisoch atď

Certifikát

Osvedčenie o absolvovaní