Profesionálny obchodník

Späť na zoznam tréningov

Popis kurzu

  • definovať štruktúru obchodného jednania
  • pripraviť si otázky na zisťovanie motívov u jednotlivých zákazníkov
  • vypracovať argumentáciu na najčastejšie námietky zákazníkov
  • využiť uzatváracie techniky predaja
  • pomenovať základné prvky neverbálnej komunikácie a ich využitie v praxi
  • poznať a odhadnúť typ obchodného partnera
  • ovplyvniť rozhodnutie o kúpe
  • stanoviť si akčný plán pre zefektívnenie vlastného predaja

Obsah kurzu

HLAVNÉ TÉMY TRÉNINGU:

  • komunikácia – neverbálna a verbálna
  • berneho transakčná analýza – dohoda win:win
  • aktívne počúvanie (teória ľadovca, vysielač a prijímač)
  • otázky a reflexia
  • zvládanie námietok
  • vlastnosti produktu, výhody produktu a osobné výhody produktu pre klienta
  • základná typológia klientov
  • stanovenie si dlhodobého a krátkodobého cieľa
  • definícia predajného procesu, jeho štruktúra, poznanie a využívanie všetkých jeho fáz
  • príprava osobného akčného plánu

Poznámka k cene

V cene sú zahrnuté študijné materiály na tréning, obed formou donášky, občerstvenie počas tréningu, osvedčenie o absolvovaní.

Termín

13. - 14.03.2024

Cena

370 € bez DPH/osoba

Miesto

Svetlá 10, 811 02 Bratislava I

Počet účastníkov

4 - 8

Časový rozsah

2 dni (9 - 16 hod.)

Cieľová skupina

Obchodní manažéri, obchodní zástupcovia, manažéri predaja, reprezentanti spoločností, obchodníci

Certifikát

Osvedčenie o absolvovaní tréningu